Torsdag.



Idag har varit en grym dag.
Jag har fått mig egen plats på jobbet. I form av en dalahäst, med ett könsorgan jag inte förknippar mig själv med och med nålar till ögon för att jag är "vass" Jag skrattade mig döende nästan..





Skulle ta det som en komplimang ;) och det är just det jag gör. Jag gillar min nya plats i fönstret :P




Slalom och Thai mat har vi varit ute för idag. Det efterfrågas art, det måste ju innebära att jag fixar detta med ART? Då det uppskattas och verkar fungera? Ibland :)

Känner mig laddad. Har dessutom fått tre av grabbarna att lägga ansiktiskt mask med mig kvällen till ära, känner det som en seger. Det får jag knappt Johan att prova. Haha..

Theo har fått vaccin idag. Sist jag pratade med Johan mådde han bra men han hade varit jätte rädd och skrikigt högt inne i rummet. Lilla vännen. Men han skulle få glass till tröst, och jag hoppas inte han blir så dålig som han blivit tidigare gånger.

Nu ska jag jobba vidare. Papper i mängder :)

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0