Sov du lilla videung..

Jag har beställt lite sommar kläder till mig och Theo.











Fanns jätte fina barnkläder på H&M, tshirtar och shorts anläder snart vännens garderob.
Nu fattas bara gummistövlar till mig själv så är jag redo för våren!




Så här har Theo legat ganska länge nu, förhoppningsvis sover han bort febern nu. Är så otroligt skönt att han inte hostar och vaknar om vart annat. Jag har hunnit förbereda lite middag, skurat och damsugit golv, plockat undan och dessutom Slappat i soffan.

Nu kom Johan hem, vi ska fixa lite här hemma innan Pappa och Farmor kommer och äter middag här. Jag hoppas hinna med en dusch också. Det är varmt och skönt ute och vi får väl se när lilleman på soffan behagar vakna. Han får sova presic hur läääänge han vill ;)


Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0