Snälla hjälp!

Nu har det hänt.

Hur många gånger har jag inte tänkt att jag ska föra över alla favorit länkar till den här datorn? Alla bloggadresser med lösen osv.. Men inte gjort det. Av lathet.

Den andra datorn har KRASCHAT stort. Känns som att hoppet är ute. Vad hände med den där tanken om extern hård disk, där jag skulle spara alla bilder, allt arbetsmaterial osv. Lathet där också! FAN!

Jag skulle iaf uppskatta om ni som läser vill lämna era bloggadresser med lösen (om ni har det) i mina kommentarer. Det är bara jag som ser dom.. Så jag kan förtsätta följa er. Jag kan inte en enda utantill :(

Tillsvidare ska jag se vad jag kan göra för den gamla hästen.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0