Konstnären



Är på jobbet. Det har varit fullt ös 24/7 så kommer helgen med ruschen det innebär här :) Men de ska bli roligt.

Bilderna är tagna på T, dagen innan jag åkte. Han gillar verkligen att pyssla och jag skulle kunna tapestera en hel vägg med hans vackra målningar :P




Koncentrationen är hög han pekar på den färg han vill ha mer av. Det blir ett väldans kladd, men vad gör väl de?




Johan ringde och berättade att han ska åka till Ramsele imorgon. Han och Theo.
Typiskt när jag jobbar men dom skulle komma upp hit och hälsa på också :) Ev slutar jag på söndag, då behåller jag Theo och stannar i Ramsele en natt till. Jag ställer klockan imorgon för jag med några andra ska rida ilandshästar.. Lite läskigt ;)

Ha de fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0