Fredag.

Idag blir en bra dag.

Theo är på topp. Vi ska snart till dagis. Just nu går han omkring med Fannys mössa och mitt halsband och är stolt.. Dessutom trycker han ut cd facket för tv spelet ela tiden och efteråt hytter han med pekfingret och säger "ajaj" Jag känner mig mest hånad. Haha

Om några timmar sätter jag mig i bilen och styr mot mot Glada Huddik, jag ska träffa en vän, och ikväll ska vi på förläsning. Ska bli spännande. Det var jätte länge sedan vi umgicks, då livet valde fel riktning för denna människa för många år sedan nu bröt vi under några år. Efter en uppenbart bra behandling är han åter på banan som nykter och frisk.. En ny männsika på alla vis. Skulle väl inte säga att vi är lika bra vänner som vi en gång var. Men det är en människa som jag håller varmt om!

Så nu kallar alltså dagis sen behöver nog bilen få lite påfyllning innan vi ger oss av.
Jag har slarvat bort Johan tröja, kan inte hitta den någonstans. Han blir nog överlycklig när jag ringer och meddelar detta :S Attans..

Ha en fin dag. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0