Bakterier

Igår  vid 22 tiden vaknade Theo och grät.. Jag tog upp honom och satte mig i soffan. Vaggade och skumpade på hans rumpa. PANG! Andra gången denna vecka jag blir TOTALT nerspydd. Och det forstatte.. I efterhand kan jag ju säga att jag var glad att det kom på mig och inte vår nya soffa. Både jag och Theo hamnade i duschen. Stackaren. Sen mådde han bra resten av natten och mår fortfarande bra.

Jag frågade Johan och Fanny om dom mådde bra och vi kom alla fram till att vi blev inbillningssjuka.
Men halv två inatt drog det igång. Fanny har varit så dålig att jag blev rädd ett tag. Fy fan för magsjuka. Jag och Johan har klarat oss.. Men först halv sex imorse slutade hon kräkas.. En stund..

Vilken jävla monster bakterie. Theo är ju så klart hemma idag, och blir hemma även imorgon. Trots att han mår bra så bär han på något skit. Han är som gift för andra. Alla fönster är öppna, vi vädrar ut denna skit och jag hoppas att det går över snabbt och att jag och Johan slipper..





Idag blir en stillsam dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0