Lite mer tid :)

Jag tog tjuren vid hornen och blåste till Indal igår kväll och köpte en ny traktor film, jag trodde att den gått sönder. Det hade den inte för när jag tittade närmare var det Stitch som gått i två delar, men traktorn är borta iaf.
Men nu tillbaka och ingen är mer glad än Theo. Det borde vara förbjudet med film och tv på sommaren men här hemma är ok på morgonen och som nu när det är feber dagar.

Jag har iaf lite mer tid till bloggen så länge Stefan visar sina Alles Chalmer och Röda brandbilar.

Nägra av alla miljoner knäppta kort från helgen som var.




Hänger i trädgården innan festen. Hur härligt som helst.



Lilla Neo som Theo kallar Bäbis :)




Häng i trädgården :)



Sjukt roliga lekar.



Barnen fick tävla om vem som åt upp kokosbollarna snabbast :)



Vi kastade ägg som galningar :P



Framåt småtimmarna blev det allsång med show till :O)



Och innan jag avslutade kvällen fick jag höra AIK låtar vilket var roligt, mindre uppskattat av födelsedagsbarnet dock :) När dom däremot började dissa Modo, då slängde jag in handduken :) haha..

Det bjöds på god mat. Det bästa var chilimarinerad kalkon, tror inte jag ätit något så gott tidigare :P Och dagen efter fick vi smarrigt grillat.

Vi åkte till Harnär och badade med Anders och Carina. Solen sken men någon timme efter drog det ihop sig och just när vi landat i bilen vräkte regnet ner. Verkligen vräkte :P

Idag har Theo bara lite feber och vi har fått sova inatt. Tvättmaskinen går på helvarv och jag har renbäddat sängarna och dammsugit.

Nu ska jag sällskapa med grabben och han traktor.

Ha de fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0