Lådbilar wiii...

Idag har jag hängt med Neo :) Vi åkte till Birsta och kollade i affärer och sen besökte vi drakborgen. Snällare unge får man leta efter inte minsta lilla gnäll på hela dagen :) Sötnöt!
På hemvägen gick vi på loppis och sen hem och mötte grabbarna som kommit hem med en fin regnbåge. MUMS.
Vi grillade och nu sover Neo och vi andra slappar.

Jag sknar Theo. Har suttit och pratat med Pappa om semestern, vad vi ska göra och så och jag hittade den bästa aktiviteten för Theo, LÅDBILSLANDET på öland, där man får köra traktorer och lastbilar i miniformat. Lilla vännen kommer stråla av lycka. Jag gillar att planera så nu har vi bestämt lite kring nästa helg och så. Fram till dess är det fullt upp. Vi fixar smått här hemma. Imorgon kommer flera från Gävla, svägerska m fam. :) Och på Söndag byts den husvagnen ut mot Nästa, Emma och Peter. =) Jag jobbar onsdag till Lördag och på Söndag åker vi. JAG LÄNGTAR.







Hur som helst så njuter jag som 17 nu. Känner mig fri som en fågel då jag bara utan massa måsten (dom har jag lagt åt sidan) kan unna mig mig en helkväll i soffan. Underbart. Imorgon är dock kraven åter. Det ska hyras släp och röjas här hemma och altanen ska oljas. Vid ett tillfälle imorse nämnde jag att Johan skulle få forvård ikväll. Det får jag äta upp nu. Fan ;)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0