Full rulle.

Det har hänt en del sen sist och jag har inte alls hunnit med.
Vi har haft det jätte bra. Niklas och Neo var hos oss en vecka.
Jag tog Neo en dag medans Theo var hos momma. Vi var på drakborgen och drog runt på loppisar :)
Under helgen kom Tina och Rickard med familj. Vi grillade och hade det gott. Dom följde med en sväng till Ramsele också :)

Under måndagen kom Emma, Peter och Kian, så stor han blivit. Kryper och har sig :) Bella, Jocke, Lova, Oliver, Anna och Anders kom på middag och Det var trevligt.
Jag packade ihop och åkte på jobb under ondagen. Igår fick Littan rycka in då Johan låg i 40 graders feber.

Vi ska under helgen fram till söndag fixa hemma. Klippa gräs. städa och packa. På söndag eftermiddag åker vi med husbil mot Öland i två veckor. JAG LÄNGTAR: Om inte förr så kommer bilder under bilfärden. Theo har haft sönder min internet sticka så jag måste ta och skaffa en ny.

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0