söndag


Det har varit en spontan söndag. Vi tog och åkte till Kramfors, 8 mil för ett DollarStore. Jag måste vara galen, men jag gillar verkligen den affären. Rik på nya sängkläder blev jag också.





Theo sov hela vägen dit och var nöjd hela vägen hem.




<3





Fanny var också med ;)







Och vi busade ute också.
När vi kom hem skulle jag skotta av bilen och min p plats, men Johan fick komma ut och hjälpa mig, det är satans jobbigt och tungt med snö. Men nu är bilen och platsen fri från snö.
Johan har tvättat flera maskiner tvätt och jag har gått lös med rengöringsmedel här hemma.
Veckan är förberedd och imorgon ska jag eventuellt köpa mitt skribord, jag hoppas det.
Behöver verkligen en plats att jobba på.

Nu ska jag soooooova.

Ha en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0