Onsdag.

Jag fick rycka ut på jobb. Blev 16 timmar i bilen. Åkte långt norrut.
Tungt.

Men inatt (imorse 04.30) när jag kom hem fick jag krypa ner med mina grabbar och Johan lämnade Theo så jag sov ikapp under förmiddagen.
Hämtade hem Theo från dagis. Pappa och Farmor kom hit och passade honom medans vi åkte för att titta på ett hus. Denna gång var vi överrens. Vi tyckte om det. Vart det leder får vi se.

Sen fikade vi tårta tillsammans allihopa och nu har vi gjort kväll.

Imorgon ska jag ha Theo hemma, vi ska göra stan och umgås bara han och jag :) Under eftermiddagen får vi eventuellt fin besök från Gävle och det skulle verkligen sitta perfekt just nu. Saknar dessa två människor enormt. Grabbarna ska på hockey som det verkar Brynäs vs Timrå.  

Tröttheten är påtaglig och snart blir det sängen.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0