Helgen som gått.




Vi har haft det underbart!
Kom till hotellet och gick raka vägen till spa. Bastade och badade.
Fick varsin behandlig och jag köpte lite produkter med mig hem.
Efter spa gick vi och gjorde oss iordning för middag.




Super mysigt och vi fick samma servitör som vi hade sist, han är så mysig den gubben.
God mat var det också. Utan efterrätten, pannacotta eller vad det heter, inte min favorit.
Vi surrade och hade trevligt. Det kryllade av människor där eftersom det varit sm veckan.





Johan bjöd på en flaska gott vitt vin :)





Efter maten hängde vi i baren och det visade sig att det skulle spela ett liveband där uppe så vi ringde Jocke och Maliis och frågade om dom inte ville komma upp och en stund senare kom dom med taxi för dom hade redan öppnat vinflaskan hemma.




Vi hade otroligt roligt och dansade och skrattade hela kvällen.




Jocke och Johan hade super kul vilket känns viktigt för mig :) Dessa människor ska vi umgås mycket med!
Allt blir så bekvämt med människor som är jordnära runt sig!

Morgonen efter ska jag inte nämna mycket om. Johan njöt en underbart härlig hotell frukost. Jag kunde inte ens se den. När vi kom hem sov jag flera timmar på soffan och någon gång under tiden åkte Johan till Gävle.
På eftermiddagen kom Pappa, Theo och Farmor hit. Vi käkade middag och Pappa stannade här för att se melodifestivalen. Jag tycker det var dåligt, det tycker jag varje år.

Det var skönt att lägga sig för att sova och under natten kom Theo upp till min säng och i morse vid halv åtta ville Theo leka tåg. Så vi har busat och kollat på Barnen i bullerbyn nu på morgonen. Packat iordning en väska med bad grejjer för vi ska premiär besöka Himla badet idag :) Ska bli spännande!

Imorgon är det måndag igen och jag har EN HEL DEL att göra. Idag slappar vi mest!

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0