En kanon dag..

En sån dag.




Vi åkte till himlabadet. Åhh vilken succé. Theo var lyrisk och helt överlycklig.




Det var roligt. Jag blev däremot nervös, Theos har verkligen NOLL respekt för vatten och drog sig inte för något där inne i badhuset. Kallsuparna avlöste varandra och att åka i forsen var mest spännande. Och den lilla bubbelpoolen på barnavdelningen.



När vi badat klar blev han vansinnig och skulle tillbaka in i badhuset. Det resulterade i en GALEN kille i omklädningsrummet och jag själv som nästan tappade fattningen. Blir så stressad när han skriker och kastar sig. Han blir som en ilsken ål..




Men tillslut tog vi oss därifrån och jag misstänker att det knappast var sista gången vi var där.
Och nog märktes det att vi hade hållit igång under eftermiddagen.




Vi busade en stund här hemma också.




Theo höll ut bra..



Men avslöjade emellan åt hur trött han var.




Det har iaf varit en kanon dag. Nu på kvällen har jag försökt läsa lite, men jag skjuter på det ytterligare. Imorgon kväll ska jag tvätta och PLUGGA, och då ska jag plugga.




Fick veta att Ronja missat flyget hem från Thailand. Typiskt.
Men hem kommer hon, även om det blir någon dag för sent ;)




Dagen har bestått av mys mest hela tiden, mys och skratt.. (bortsett från Utbrottet i omklädningsrummet)




Och badkillen fortsatte hemma. Han skulle sitta i badbaljan hela tiden. Så till slut bäddade jag ner honom där..





Och efter lite välling har han nu somnat :)

Imorgon ska jag träffa Emmy, en gammal klasskamrat sen tiden på Tjörn. Jag ska visa henne huset och sen ska vi kika runt på Ikea lite.


Helgen är slut och vi välkomnar en ny vecka.

Ha de fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0