Söndags prommis..




Jag vågade mig på en liten promenad utomhus. Det gjorde susen. Johan hämtade ut sina tågbiljetter som ska ta honom till en grabb helg i Göteborg, det kan han behöva :)




Jag bara älskar när det blir så här tokigt, TOSK SKAGEN :) haha




Så skulle vi titta om vi hittade en lampa att ha i nya huset, men han var tydligen och bastade idag ;)





Brevid vårt hus hade dom loppis, men det var nästan tomt.



Jag invigade min nya vår jacka från Carlings och solbrillorna.



Så var vi hemma igen..

Jag blev helt genom svettig óch slut av denna korta sväng, men jag mår bättre ändå.
Theo har ramlat och slagit undersidan av ögat, så nu är han blå ovanför och röd under. Stackarn.
Han har sovit länge i vagnen men nu är det full fart igen. Jag ska röja undan här lite så jag inte måste göra allt imorgon. Morfar kommer ju hem från utlandet imorgon :)

Ha de fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0