Torsdag.




Jag är på jobbet. Kom igår. Det är fullt upp men nu har jag tagit en paus.
Projekt Självkänsla har jag pysslat lite med, och Art, så klart. ART.





Kvälls lektyr detta pass :) Jag mår inte allt för bra. Förkyld och illamående och jag har inte tid attbli sjuk nu. Varken på jobbet eller hemma. Inte nu. Gör allt i min makt för att förebygga men det går inge vidare.




Här är mitt rum på jobbet, där jag sover. Mysigt litet skyffe, 




Kaos i min Kropp och Kaos i Mitt skåp. Kanske dags att rensa både kropp och detta fBannade skåp.




Min arbetskamrat Pelle. :)



Maudan, husmor har köpt hit Tulpaner, Underbara Tulpaner.




På Söndag blir det den klassiska kalkonmiddagen.


Nu hoppas jag verkligen att natten kan kurera mig, 
Men tills dess jobbar vi vidare. Har en del att bita i under morgondagen och dessutom.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0