Tredje gången.. Badmonster.


Jag skulle hämta min pappa för att köra honom till flyget. Var lite små stressad för jag skulle tanka och glömde plånboken hemma. Men pappa var snäppet värre. Han hittade inte sina euro som han hade växlat in.. Jag, syrran och Pappa letade febrilt efter pengarna utan resultat. Blåste till flygplatsen och han hann med, 5 minuter senare stängde gaten. Han får helt enkelt växla in nya när han landar. Kaos. Kaos. Kaos..

När jag kom hem skulle Theo hjälpa mig att diska..




Och det slutade på detta vis. Detta var andra gången han badade idag, och inte sista för Fanny badade igen med honom under kvällen. :)




Sötnöt!





Resten av kvällen har sett ut så här ungefär. Jag har sytt i flera timmar :) Det var så otroligt roligt.
Johan lagade en spännande gryta med bulgur till. Jag ska smaka den imorgon för idag var jag mättad av all kreativitet men jag ger mig 17 på att den är god, som allt annat han lagar.





Före




Efter
Nya kökshanddukar




Före




Efter




Före




Efter





Jag kostade på mig blommor idag. En vacker lilja som satt som smäck i vasen som jag köpte i julas.




Vita tulpaner med blåbärs ris :) Det är underbart med blommor!


För dom som kan sy är detta förmodligen en bagatell men jag tycker det är så roligt även fast jag bara syr med raksöm och sick sack ;) Ska ge mig på ett nytt projekt antingen redan ikväll eller imorgon. Vi får se.

Imorgon ska Theo till dagis och Johan är risigt så han ska vara hemma. Då ska vi organisera ner allt på papper. Mamma är så snäll och tar semester för att hjälpa oss flytta också. :)
Jag, Farmor och Fanny ska till Birsta och handla garn.
Tvätt i drivor ska vikas och annat fix. Jag måste packa inför jobb och en förmiddag hos Anki för studier.
Den här ledigheten har gått hur fort som helst. Inte en lugn stund.

Ha en fin kväll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0