Feb. 17, 2011






Igår var jag på möte hela dagen. Tog min bil och körde hemåt. Johan var till tatueraren och planerade sin nya gadd. Det kommer bli smärtsamt och ta lååång tid.. Fanny var också med dit, hennes kommer bli värre ;) Känner mig nöjd som avstår.

När dom var tillbaka tog Fanny Theo och jag och J åkte ner till Saffran för en middag. Det var hur gott som helst. J uppskattar inte när jag har med mig kameran ;) så jag har snott sommar bilder därifrån. Vackert och bra mat. :) Hade super trevligt. När vi kom hem igen var ingen hemma. Jag slockande på sängen och vid 21 kom Fanny, Theo och Morfar tillbaka dom hade varit hos min farmor och badat :)



Några av mina fynd häromdagen.



Framtidprojket.






Theo fick ett nytt rengställ. Kommer bli mer än ödvändigt i vår.








Undeställ till påsk då vi ska vara ute så mycket som möjligt.





Jag köpte mig nya träningskläder.





Baslinnen




Sommarklänning på dunder Rea.





Och en blå klänning som ska nyttjas på dopen denna lördag.


Nu ska jag styrka Theos väst. Han fick den av Carina och Anders och jag älskar den, den är ställbar i ryggen så han har kunnat haft den ett tag och kan använda den ett tag till, även fast vi bara har den på speciella tillfällen.

Det har snöat i två dygn snart. Det vräker frotfarande ner.


Ikväll ska vi till huset. Imorgon till Gävle :)

Ha en bra dag.

Imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0