Städa, städa hela da´n...


Theo vill så gärna städa :) Han vet att han inte får stoppa i kontakten själv ;)

 

Imorse då vi vaknade hade han 39 i temp. Men pigg och alert för det. En Ipren senare var det full fart och vi drog igång städning på hög nivå. Mest nöjd över det var så klart Theo :)





Jag väntade spänt på att Johan skulle ringa, han var ju med på besiktingen av huset. Men det tog tid.



Theo blir helt besatt av städ prylarna och att skura golvet var en hit. Han skurade och skurade, även om det roligaste var att doppa moppen i vattnet.




Johan ringde och besiktningen var godkänt. Så som det verkar nu ska vi skriva kontrakt i veckan :) SPÄNNANDE.

Theo är grinig och hängig till och från, man ser på ögonen att han inte mår bra. Men mellan varven ser vi också han rätta jag, när han springer omkring och tjoar och busar. Hoppas han blir fri detta snart.
Igår kväll fick både jag och Johan tjurhålla honom för att få dit ögonsalvan och vilken pina det var. Det får ge sig nu tycker jag.

Bokade spa behandlingar idag :) Längtar som en galning tills på fredag, hoppas bara att pappa blir frisk, Theo har smittat honom också..

Ikväll blir det friskis, om Fanny mår bättre. Vi ska på afro dans Haha.. Och det går jag knappast ensam på.
Nu ska jag hoppa i duschen medans tid finnes.



Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0