Trist och kallt.




Ska det verkligen vara så här kallt på en buss? Jag fryser som en galning och har 2,5 timme kvar.
Men brevid mig sitter två små tjejer som skrattar ljuvligt och det gör att jag vill hem ännu fortare.
Sitter och funderar på om jag ska ta tag i målningen den här veckan, har lite loppis fynd som ska fixas till med lite färg. Igår på buss stationen köpte jag 101 ideér, jag älskar den tidiningen och den kommer bara ut 4 ggr per år och nu har den kommit :) Jätte många roliga ideér och mitt nästa projekt kommer innefatta filt tyg :)

Theo hade ju målat en teckning till Ossi med fingerfärg i 90 års present, men jag glömde den i Sundsvall så jag får ta med den nästa sväng. Dessvärre kom fingerfärgen inte bara på pappret, men det får man väl ta.


Om du kollar på min förut vet jag inte vem jag var,
Men om du kollar på mig nu så lever jag nu bra idag.

DET ÄR TRÅKIGT ATT ÅKA BUSS.
ska nog sova en stund.

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0