Torsdag...


Härliga dag.

Jag trodde det skulle bli problem att lämna Theo idag men det blev tvärt om.
Han sprang in till Maria, Kramade och Pussade Olle och när jag skulle gå och be om en kram satt han och Olle på gilvet och lekte med bilarna, han ville inte komma ens, så han gav mig en slängpuss och vinkade.
Blev varm i hjärtat att han har vänner han tycker om och så bra fröknar :)

Har haft en hel dag med Farmor. Åkte och hämtade Farmor och vi har varit ute på shoppingrunda.
Först Ikea och Jysk sen åkte vi till Fyndkagret. Efter det bjöd hon mig på lunch på Hagakrogen.
Ska hem till henne och skruva möbler imorgon bitti :)




Köpte en förvaringslåda till Theos leksaker så jag kan ta tillbaka den fula tvättkorgen.




Och en potta :)





Är lite ledsen, dels för att min kamera verkat gått sönder, den fokuserar inte alls som den ska. Och för att jag har en underbar film på Theo som jag försökt lägga ut här. Men det fungerar inte.

Jag ska snart iväg och hämta mitt lilla monster. Vi ska på stan och köpa fingerfärg och följa moster till tatueringsstudion. Hennes tatuering kommer bli GRYMT SNYGG! Kanske inte vad mamma och pappa kommer tycka, men jag tycker iaf det. Kommer nog göra ganska ont och ta mer än en gång att göra färdigt, men snyggt snyggt snyggt så in i bänken!


Igår fick jag ett vykort från Thailand av Ronja, blev otroligt sugen på att sola så jag och F åkte till solatiumet innan vi skulle träna, och jisses vad jag brände mig. Men tills imorgon har det nog lagt sig.
Ska köpa en liten present till Johan också som han ska få imorgon kväll när vi har lite egen tid.
Jag fick en behandling av honom. Aroma Rygg Massage och jag längtar som en tok :)


Nä, nu mot dagis.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0