Tisdag



Vi har ätit lunch här hemma jag och Theo. Han har hemma dag idag, tack och lov.
Däremot lyckades vi (eller jag) dra igång brandlarmet, blev distraherad. Men det löste sig. Larmet ligger i delar.




Vi har bäddat ner nallen i badbaljan och han sover nu presic som Theo också gör..





Men så klart skulle nallen vakna och pussas på innan Theo skulle lägga sig.



Pottan används som stol för att se på tv..





Perfekt tycker Theo. Vi väntar med pottträningen.



Denna guldlock är glädjeämne som ingen kan ta ifrån mig.. Han förgyller mina dagar och han förlänger mina skratt. Han är det bästa som hänt både mig och J och ibland förundras jag över vilken tur vi haft.
Någon sa att man inte skulle grubbla så mycket utan leva livet där det var just nu. Att man måste stanna upp där man är och vara glad där, inte skynda vidare till nästa steg, för isf har man levt livet, uppnått sina mål men haft för bråttom för att känna efter hur bra det egentligen varit. Så idag har vi försökt lagt grubblerierna åt sidan och varit glad för det vi har.


När guldlocken vaknar igen ska vi ta och gå ut i solen i väntan på att pappan ska komma hem.

Ha en fin dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0