Tisdag.

En lång dag.

När Theo vaknade knallade vi ner på stan, på vägen dit ringde morfar och ville bjuda på lunch. Så blev det.
Efter åt gjorde vi affärerna. Ska knäppa bilder på det införskaffade, men jag verkligen älskar när det är mycket Rea. Det är bland det bästa jag vet. Jag var på stan i 4 timmar. Fanny tog Theo med sig hem och jag mötte upp Johan för vad jag trodde skulle bli ett snabbt bank möte, men vi blev kvar där i nästan två timmar. Vi var kvar även efter att det stängt så Andreas fick släppa ut oss bak vägen. Men nu kan jag lite mer om räntor och allt vad det innebär.. Tror jag har skrivit namn på 14 olika papper, men jag är nöjd.

När vi kom hem tog jag reda på tvätten.. Sen färgade Fanny håret på mig. Theo har somnat, även Johan, han somnar alltid på soffan den här tiden ;)

Reema har ringt också, han och hans fru har bjudit hem oss på Torsdag för att gå igenom fler papper och så :) Det ska bli super kul att komma till huset igen. Det som inte är lika roligt är att jag måste antagligen kontakta hyresgästföreningen eller vad det är för att vi blir blåst på en hyra och det retar mig som 17. Får se hur det går. Jag ska ta reda på mer också så jag inte misstar mig.

4 mars är det en förläsning som jag vill gå på. Det handlar om en man som varit yrkeskriminell i 20 år och om hans liv. Jag köpte hans bok idag "Jag är Wanted" och hoppas hinna läsa ut den innan. Förläsningen är i Huddik, på Sebastians arbetsplats så jag får ju även träffa en vän på samma gång.

Imorgon är det vråltidig morgon. Kvart i sju blir jag upphämtad på Theos dagis. Mot Ramsele för personalmöte, tillbaka till Sundsvall och på kvällen ska jag på date ;) Jag och J ska ut och äta middag.

Satte mig ner för att börja med fotoalbumet men jag tappade lusten. Kreativiteten flög ur mig så jag la tillbaka det. Nu ska jag lägga fram kläder och förbereda inför morgondagen sen ska jag se om jag får med mig min sambo till sängen för ett möte med Johan Blund.

Imorgon kan jag ta med min bil hem igen. Och förhoppningsvis min mobil också, om jag hittar den.


Ha en fin kväll.

GOD NATT











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0