Sa*an

Mina ögon vill hoppa ur deras fästen. Näsan lyser röd.
Min kropp blir slut av att gå upp för trappen. Hela jag skakar.

Jag har legat i en illa feber dimma hela natten och även om det känns bättre nu på dagen så är detta pissigt.
När jag har som minst tid och faktiskt som minst ork och fokus att lägga på att bli sjuk, ska det så klart etsa fast.
Trodde att sömn hade gjort mig frisk, det skulle det säkert gjort om jag hade kunnat sova.

Smsade direkt imorse. "Sänd en vikarie" Och nu är Johan på väg. Jobb Johan alltså.
Han kommer snart. Jag har kastat in handuken och tänker plåga mig själv in i bilen för att sen krascha ihop hemma i min säng.

Har gjort det som absolut måste göras på jobbet. Aktivitetshelgen lämnar jag denna gång gärna över.
Johan ska ta Theo till himlabadet imorgon så då får jag tid att vila. Ikväll blir det en god film, apesiner och ett rör brusvitaminer och natten består förhoppningsvis av mer sömn än denna natt.

Nu = Kurering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0