Måndag.




Imorse låg jag kvar i sängen, Johan skulle lämna Theo. Jag blev så otroligt imponerad av hans lugn och han söta fina sätt att vara Theo! "Nu borstar vi tänderna gubben" och han följer snäll med och borstar. Jag måste vara världens mest lyckligt lottade som fått en så fin pappa till mitt barn! Han är verkligen helt otrolig.




Världens bästa pappa!






Efter dom gått steg jag upp och drog igång mer tvätt. Idag ska någon komma och titta på lägenheten, chansen att dom kunde flytta in tidigare fanns så jag har gjort mitt yttersta för att det ska så bra ut som möjligt här hemma. Ska införskaffa nya blommor också, dom saknar vatten när jag inte är hemma ;)
Är lite mer människa och mår hyffsat tack vare alvedon och nässpray.

Jag har bokat loppis bord och är tacksam för att Farmor ska hänga med mig ut dit och hjälpa mig :)
Idag ska jag bara ta det lungt, innan jag hämtar pappa på flygplatsen. Så fort jag blir helt frisk ska jag dunka ner mig i solariumet och få lite färg jag med..

En dusch nu så kanske allt blir bra sen..

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0