Kläder ;)



Theo kastar sig kissblöja :)

Det är Tisdag morgon och jag har nyss kommit ut ur duschen. Theo är på dagis och Johan sover sig frisk.
Jag ska strax packa. Den här gången känns det riktigt tungt. Har så otroligt mycket som borde tas tag i här hemma och det känns som att jag hinner med hälften även fast jag är ledig så lång tid i stöten. Kommer alltid nått annat ivägen.





Men igår fortsatte syningen :) haha.. Sydde kläder till Theo. Det blev som det vart och förmodligen bara något han kommer ha på sig hemma. Men jag ska införskaffa mer tyg så jag kan lära mig mera.





Theo var iaf nöjd över dom.. Förutom mössan ;)




Han var super glad när han kom till dagis imorse, sprang in i matrummet och skrek "HHHEEEIIII" till alla barnen och sen satte han sig själv och fikade frukost.

Efter jag packat klart ska jag bege mig till pirumparum. En butik på haga som tydigen ska ha otroligt fina barnkläder. Kanske kan man få lte inspiration därifrån. Värt en kik iaf.


Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0