Känner mig som en studsboll..

Karusellen.

Igår kom jag hem till Littan vad åtta. Vi såg solsidan, surrade och pluggade. Låg och pratade till närmare två inatt och det var kul :) Imorse var jag tok trött och det var kallt ute.

Jag sitter på bussen, efter en lång dag i skolbänken.
Skrev provet under förmiddagen, fick resultatet innan jag fick gå, 39 poäng av 39 möjliga. Känns verkligen hur bra som helst. Jag var nervös och trodde jag hade ganska kassa chanser men det var inte så avancerat som jag förväntat mig.

Fick sluta vid 15 och bussen går nu mot Sundsvall. Jag har aldrig längtat hem så mycket som jag gör nu.
Saknar allt hemma. Theo, Johan, Fanny´, Duschen, Bekvämligheter. Trött på alla leva i en väska mellan varven. Men nu kan jag lägga en del av studierna på hyllan och börja praktisera det på riktigt och där med få mer betalt också. En utbildning kvar innan jag ska fundera på vad som bör här näst.

Ikväll ska jag bara vara. Ser fram emot en ledig dag med Theo imorgon.
256 km kvar till Sundsvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0