Tillbaka..

Okej, jaggjorde som jag brukar göra när det går tungt. Ringer mina vänner. Nu är jag åter på topp :)
Har bestämt fika date med Emma och Carina på tågstationen imorgon klockan 11, jag blir i Gävle en ynka timme så varför inte göra nått skoj den timmen :) Om någon annan är sugen på fika då så kom :)
Vi har hackat grönsaker :) Och slagit in det sista paketet. Ikväll hoppar vi över tomten och Theo får vara vår lilla tomtenisse istället. Så undviker vi tårar.
Jag kan inte beskriva med ord hur roligt det känns att komma till Ronja i helgen.
Hon har bjudit hem sina arbetskamrater och det blir ju så mycket lättare framöver också när man surrar, då kommer jag ha en bild på hur det ser ut lite mer :)
Ja jag hann ju nästan rädda nummer 24 :P
Jag har packat klart och nu inväntar vi egentligen bara folket :)
Ha en fin kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0