Bild bomb



Vilken dag..




Vi har roat oss så gott det går, bland annat med damsugaren som fortfarande är Theos bästa vän ;)



Jag får proffs hjälp med att få bort allt slipdamm ;)




Och ett bus troll som trots sjuka är vid gott mod.








Vi trotsade lite och gick ut en stund i solen.



Theo kopplade Doris och tog en sväng :P



Fina!



Sen gick vi och spande runt huset..



Hittade en fjäril. Theo blev hur rädd som helst för den :)



Och innan vi gav oss skottade vi lite.


Vidare har vi inte fått mycket gjort.
Pappa och Farmor kom och hälsade på. Jag passade på att åka till Birsta och handla alvedon då jag upptäckte när jag kom hem igår att jag köpt fel. Nu har vi rätta grejjer.
Theo har somnat igen så jag ska röja lite mer här hemma.
Johan kom hem en sväng innan han åkte. Han ska vara borta ikväll och tatuera en minnes tatuering på armen till hans mamma "En mors kärlek är en kärlek man aldrig glömmer" bland annat. Kommer nog bli himla fint. Men hur han mår ikväll återstår ju att se. Han ska påbörja hela armen också så frossa lär nog dyka upp under natten.. Men som sagt: Som man bäddar får man ligga..

Jag ska se om jag lyckas måla lite. Funderar på om jag ska trotsa trötthete och måla efter att Theo somnat. Ser ingen annan lösning. Det får gå..


Nä, ryck igen då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0