Kaos dag..

Kanske inte den bästa dagen..

Jag och Theo åkte för att tanka bilen, sen dumpade vi MASSOR med rat på återvinningen. Hämtade morfar för att åka vidare till Ikea och käka frukost. Där stötte vi på Johan :)

Rusta och Fyndlagret. SSen körde vi hem morfar och åkte vidare mot Willys för att handla.

Hemma igen var Theo omöjlig. Hällde ut vatten, fick tag i en pensel :S Fan fan fan.. och massa gnäll. Jag var verkligen inte mottaglig för detta och fick en smärre sammanbrott. La honom i vagnen och gick ut. 10 minuter senare sov han.. Tack och lov ;) Jag har hunnit målat ETT hyllplan och fixat lite nere i källaren. Han sover fortfarande och så fort Johan kommer hem med den lilla rollerna ska jag måla det absolut sista i köket. Han ska på fotbolls premär med pappa ikväll, men vi har bestämt att kliva upp vrål tidigt imorgon bitti för att slänga upp tapeterna så det går att få lite ordning i köket iaf innan Johans syster med familj kommer :)

Känner mig ganska utmattat och blev väldigt lättat då pappa ringde och erbjöd sig att ta Theo några timmar på söndag. Jag svarade nästan med gråten i halsen: Gärna! Känner inte alla mammor så ibland?
Jag är inte trött för att jag är med honom, utan jag är trött på situationen att bo i ett flyttkaos och inte komma någon vart. Han är ju super duktig och vill hjälpa till med allt så klart, men han förstår inte riktigt att när han hjälper stjälper han ;) hahah go biten. Så på söndag gör ett rejält ryck. Kontoret ska bli klart! På måndag kommer min Ronja hit :) Ska bli underbart roligt att träffa henne igen.

Känns lite knäppt infr påsken. Har inget emot att jobba, men jag vet inte hur många ungdomar som ska vara kvar. Dom flesta tycks ska på permis, vi får väl se vad vi hittar på då :)

Nu ska jag aktivera min stegräknare som kom med posten :)
Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0