Roliga lördag.. bläiga resten..

Det är måndag idag!?




Lördags, jag och Theo var uppe tidigt. Tog bilen till Sidsjön.



Ett super fint ställe att promenera på.





Inne på andra varvet blev Theo less på vagenen




Vi ringde och frågade om inte morfar ville komma och mata fåglarna.




Han kom fortare än kvickt och det något med dessa fåglar. Inte ett djur jag håller av direkt.
Pappa har alltid gillat fåglar.. det har han nog efter Bengt, min farfar.



Och även denna lilla kille tycks ha ett tycke för dessa djur.




Han hade skit kul bland ankor, svanar och vad mer det var :)





Sen åkte vi till Lekparken.





Där hade han varit förut.







Roligt värre bland grus och gungor :)

Vi åkte hem och väkte upp pappa Johan, sen åkte vi till Drakborgen.
Ett ställe där barn kan leka :) Theo var för liten för det mesta, men tycktes ha jätte roligt ändå












Sen kom söndagen som med en käftsmäll. Jag hade sett fram emot att gå och rösta och sen ha valvaks fest här hemma. Men feber frossa hindrade både mig och Theo från att ha roligt. Jag masade in mig i bilen och fick lägga min röst iaf. Slocknade ifrån valvakan innan 19.30..
Johan stannade hemma med Theo idag och jag har legat som en säl i sängen och svettats mest hela dagen.
Theo mår bättre men är inte heller han feberfri.. Sen att vakna och få resultatet av valet, att MP sitter kvar är väl ingen jätte förvåning!? Men va i h*lvete hände mer där!? A, det där ids jag inte ens tänka på.

Johan är på fotboll och Theo har nyss somnat.
Jag sova sova sova mig frisk nu. Tredje gången på en månad som vi är sjuka nu och jag börjar tröttna på det.

Nu till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0