Dagis tjat igen :)

Nu känns det som att saker och ting kan komma att bli bra!


Jag och Theo knallade till dagis imorse efter en ganska skrikig natt, men det gick bra ändå.
Han hoppas i vagnen när han såg vart vi skulle. Han gillar att komma dit.
Jag var kvar tills efter frukost, då gick jag hem.. Det kändes knasigt.
Lite obehagligt men jag är helt införstådd med att det är det bästa för honom.
Om allt gick bra skulle jag komma tillbaka klockan 13.30.

och nu är klockan 12.17. Över en timme kvar alltså och ingen har ringt. Det går alltså bra.
Jag har dessutom hunnit med att dammsuga och torka alla golv, städat hela lägenheten och fixat och donat.
Ätit lunch med pappa och Fanny på stek huset och hela tiden får jag känslan av att jag glömt Theo.
Har pratat med min handläggare och jag har full rätt att ha honom där trots att jag är hemma.
Det skulle bli konstigt för honom att ha nio dagarna uppehåll mellan varje gång han kommer till dagis.
Så några timmar varje dag är helt leig och kan fixa i lägenheten. Laga mat och till och med vila om jag skulle vilja. Helt otroligt. Jag blir nästan rastlös av tanken.

När lägenheten är städad och maten sen fixad ska jag och F gå på teatern. Det är pump up the jam i Sundsvall.
Jag var på det förra året med fritidgården i Gävle och det var ganska kul. Ungdommar som är fantastiskt duktiga att dansa och som battlar i hip hop. Ska bli roligt.


Imorgon under mina lediga timmar ska jag ta itu med tvätten och evetellt åka till Ikea för att köpa ett litet skrivbord.





Hemma var det fart och fläkt från tidig morgon.




Theo.




Trötta med laddade för dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0