"Här var det gräddfils fest"

Jag och Jessica har varit på san hela dagen igen med barnen. Hur trevligt som helst. Lill Eskil har försökigt börjat gå och det är roligt att se. heo blir allt mer galen och oförsiken, men de är ganska roligt också.

När vi kom hem började vi röja i lägenheten och plocka upp det vi handlade i Birsta.
Saka men säker tar de siig i lägenheten och jag kan inte bärga mig ills soffan kommer.







Gipsmagen i vecka 35 :)



När vi röjt färdigt skulle Jessica göra en rom sås till laxen vi skulle ha ill middag. Hon ställde fram ingredienserna på bordet och jag stod och kollade posten, det måste skett på två sekunder. För då kommer Johan i köket och utbrister "Här var det Gräddfils fest". Jag och Jessica vände oss om och vek oss av skratt, det var gräddfil ÖVERALLT!









Någon var nöjd!




Men som vanligt när det blir fråntagen blir det ett sjuherrans liv. ;)






Det blev ett bad efter det och Eskil kom in till oss och ville också bada.





Så fick det bli och grabbarna plaskade så jag var dyblöt när dom var färdiga.









Men väldans roligt var det iaf.


Imorgon blåser jag till Ramsele några timmar, ska på föreläsning i någon konferens lokal och kolla på föreläsningen via internet som jag förstått?
Jag har fått möjlighet att gå en utbildning om verksamhets utvärdering och det ska bli spännande.
Ronja hänger med tillbaka :) KUL!
Under fredagen ska vi ha yterligare ett kalas för Theo, mig farmor är i Sundsvall :) Hon ska köpa en lägenhet och flytta hit, det känns otroligt kul. Min farmor står mig väldigt nära!
Under lördagen blir det kanske lite samkväm med Ronja, ett glas vin någonstan och massa skratt!


Nu ska jag sova om jag ska orka upp, dagarna börjar numera klockan 06. Phu!


Ha det fint, för det har vi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0