Under bara barn..

Vi har varit och shoppat på Ikea, det är inte alla som har hjälp att ställa iordning och städa undan, men i dessa dagar har jag det :) Lyxigt!

Igår var vi på stan HELA dagen. Både jag och Jessica var helt möra i kroppen efter antal timmar. Jag hittade min vinter jacka men den kommer inte i butik förns nästa vecka.

Vi handlade lite kläder och fyndade på myrorna. Fikade och åt super god lunch på ett café i stan där han som jobbade var så vänlig att han gjorde mat till barnen också. Dit gåt vi tillbaka, Evolet.

Under eftermiddagen var vi hemma och lagade middag och städade. Det blev en tidig kväll för alla.

Johans första dag på jobbet hade gått super. Och det gör honom gott att inte vara hemma längre.
Åter till matlådornas värld. ;)





















Vackra barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0