Torsdag.

Då var torsdagen här.

Igår sov jag mina lediga timmar, iförrgår la mig och sov innan klockan blev 21, liksaså igår.. Jag är trött, fast jag sover helt lagomt. Varken för lite eller för mycket. Jag mår kanske inte optimalt. Utebliven Aptit.

Idag har jag Theo hemma med mig hela dagen. Lediga från Dagis. Vi ska gå ner på stan och kika lite, sen på 1 års kontroll. Jag har en mängd frågor.

På måndag ska jag till Sjukan och sen drar jobbet igång igen den veckan. Tiden går fortfarande lika fort.
Min bil är inlämnad och ska fixas lite.
Vardag tar sig här i Sundsvall men jag gillar inte hösten på samma vis som jag gjorde förr. Jag kunde uppskatta att det var ny frisk luft nu känns det bara ganska pissigt att de blir höst. Mörkt.

Till dagen.
Packa skötväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0