Lilla lilla Theo

Så var det måndag den 6 september. Morgonen startade med att jag ringde Torpet och skjukskrev Theo som har skyhög feber och snorig näsa. Det märks inte alls på honom överhuvudtaget. Jag känner mig dålig jag också.
Kallsvettas och knaprar alvedon. Theo vill underhållas, men jag håller inte måttet idag.

Johan är på jobbet.

Jag som hade sett fram emot den här dagen, det hade fallit så bra att börja inskolningen just på pricken nu, det hade inte havererat med mitt schema. Men vi får se, jag vet inte helt 100 heller om febern beror på "sjuka" eller tänderna som flödar upp en efter en och bidrar med en härlig konstelation i blöjorna.

Helgen som gick var super. Träffade några gamla klasskamrater och dansade natten lång.


Idag får bli som den blir. Morfar kommer över en sväng på eftermiddag och låter mig sova.
Nu ser jag mest fram emot en förmiddags tupplur, framtills dess anförtror jag mig åt barntv.
Tur var att jag köpt hem massa god och bra dryck till Theo, så vi ska dricka i enorma mängder.


Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0