Ka´non dag.

Vi skulle bara varit på dagis en liten stund medans dom lekte ute, men vi blev där tills efter lunch. Det gick över förväntans bra och Theo lekte själv med barnen direkt. Det var som om jag inte fanns där. Vi följde med in och där stortrívdes han. Han älskade fröknarna och jag fattar inte hur dom orkar med.
Ne, förskole lärare är nog inget jag själv skulle välja att bli. Men deras tålamod värkade överträffa det mesta.

Vi gick igenom schema och även idag fick jag klart för mig vilken tur jag har som har det jobb jag har. Theo kommer knappt behöva gå om ens 3 heldagar i månaden tack vare mitt schema. Dessutom kommer jag få lite tid själv på dom dagar jag är ledig.

Imorgon ska vi dit klockan 09 igen. Han somnade innan jag lagt ner honom i vagnen idag och jag har en känsla av att det blir en tidig kväll. Det blev ett bad direkt när vi kom innanför dörren. Skitigar únge har jag aldrig förr skådad, men heller ingen sötare.

Hoppas morgondagen går lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0