Humor?

Jag vet inte om jag är knäpp.

Johan köper kina mat med hem till sig, under tiden sminkar jag Theo :) Han ser skit rolig ut i rouge och ögonskugga.
Samtidigt struttar Ronja runt i röda strumpbyxor med prickar på..  Jag tycker det är roligt. Jag är glad att vi åker till pappa. Det är omöjligt att slappna av och föra ett samtal när Theo är i närheten ;) Inget illa menat. Men jag har min bästa vän vän här och jag skulle gärna vilja ägna en kväll utan blöjor, avbrott i samtalen och barnskrik. Det kan man unna sig.
Pappa är ändå borta ikväll så vi får ha hans vräk soffor helt för oss själva.

Jag lockar håret där borta. Lämnar min bil och hoppas att jag kommer må bra imorgon, men det väljer jag ju själv.

Träffade Sandra idag på Birsta. Vi ska ska ska ses ikväll. Jag har saknat henne utan att veta om det.


Ha en fin kväll.. För det ska vi ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0