Barnkalas... Igen.















Tredje gången gillt.

Vi hade barnkalas för Theo igår. Så klart ville Morfar och gammelfarmor vara med. Dessutom firade vi att min farmor skrev kontrakt på en lägenhet igår. Det var Super trevligt. Han fick massa fina presnter. Converse, Piano, leksaks verktyg, Bobycar, cykelhjälm och cykelstol. Och efter som vår boxer här hemma inte tycks vilja få in barnkanalen fick han I drömmarnas trädgård tills besiktinings mannen kommen :) Tack för det! 

Ronja är här på besök. Idag ska vi till Birsta, sen på hockey. Theo är ganska förkyld så kanske får han stanna hemma. Vi får se. Sen ska vi äta god middag och efter det ska vi ut! Det var inte igår jag svängde mina lurviga med Ronja, så det ska bli super rolig. Dessutom ska vi träffa några gammla klasskamrater. Vi gick ju båda gymnasiet här. Goda grannar! Det blir som en nostalgitripp. :)

Efter 23 dygn börjar jag känna att en sovmorgon sitter väl tillpass, minns inte sist, det har varit sjukt mycket. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Och det ser jag fram emot.
Det är strålande sol här i Sundsvall. Bara jag och Theo uppe och nu ska jag byta dagens första bajsblöja och få på min snuviga grabb lite kläder!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0