Arbete

Jag sitter på jobbet. Tid på gården.
Hade fått inbjudan till föräldramötet på internet, en sida där vi föräldrar på förskolan kan ta del av all information. Det verkar super bra.
Får dagligen mail från högskolan, om kursen jag går. Det vrider sig i magen varje gång jag ser inkorgen. Haha, vad har jag gett mig in på?
Theo är hemma från dagis, fortfarande feber och förkyld men på bättringsvägen.
Träffade en gammal vän i Sollefteå idag, vipps så hade jag en klipptid hos henne :)
På måndag har jag tiggt åt mig köttbullslunch hos min mormor innan jag åker hem.
Farmor har sålt lägenheten i Stockholm och flyttar in i Sundsvall idag :)
Ett pass till sen blir det utbildning i Umeå. Jag ser fram emot den utbildningen och det ska bli skit spännande.
Saknar Johan och Theo. Nästa vecka ska jag ta med Theo till Åhlens och utnyttja mina rabatter där :)
Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0