Massa massa kärlek


Det märks att det är jobb onsdag.
Mobilen plingar och jag laddar som ett as för att motstå ALLA enorma frestelser. Jag har ju nämligen två grymma kockar på jobbet som gör OTROLIGT GOD, dock inte så nyttig mat. Och Grabbarna dricker läsk så det sprutar ur öronen på dem ;) Men jag ska klara det. JAG SKA!
Nästa vecka ska Farmor bjuda på fest på Södra Berget, det blir min "mini" fest också. Noll socker, men frukt frukt och grönsaker. Sen ska jag ta och kontakta min vän som läser hälsopedagog och fråga henne om lite tips och råd hur fan man ska bryta upp en hel livsstil, för hos mig sitter detta mest i huvudet.

Mamma kommer vilken sekund som helst. Theo är på dagis efter en del bus här hemma :)




Lillfisen har fått en smarrig frukost med messmör, personligen bland det vidrigaste jag vet, Men Theo älskar det.







Han har latat och slappat i sängen :)




Och kört en massa bil!




Sen har vi ju busat också..




Jag har tömt honom på kramar och kärlek så jag ska klarar mig dessa dygn!

Hoppas ni har det bra och att vädret blir "piggare"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0