Måndag.

Vi har haft en bra helg i Gävle.
I fredags var jag ut på church street med Carina, ett super häftigt ställe med dansande brudar på bardisken och nötter överallt. Vi hade jätte trevligt, och det var roligt att ses igen. Jag behövde en Carina kick just då.
Under lördagen var jag med Tessan, Flisan och Neo.. Så skönt att surra ikapp, det konstigt när man helt plötsligt slutar träffa en människa som man träffat dagligen i ett år nästan.
Jag hälsade på Emma och Peter som är i väntans tider, jag som hade hoppats att den där bebisen skulle komma ut ;) Men dom tar tid på sig dom liven och jag tänker inte höra av mig och tjata mer nu ;) Minns själv hur jobbigt det var..
Vi hann med ett besök hos Johans släkt också innan hemresan igår. Mer räckte tiden inte till denna sväng.
Men vi åker dit snart igen :)





Mina busfisar, Flisan och Theo.





Lekparker är ju det optimala stället att fördriva tid på om man även vill hinna prata med varandra :) 


Det är så konstigt att dessa två små människor som varit så små nu är så stora :)






Detta var en fin syn i bomhus, någon hade plockat en korg med äpplen och ställt ut.
Jag är inne på mitt tredje dygn utan socker, eller ja, utan någonting förutom cambridge shake.
Det har varit och är skit jobbigt. Men det ska gå..
Dessvärre gör jag inte mycket annat än att tänka på mat nu ;) Men jag har ringt Sandra emellanåt och bett om stöd, i övrigt har jag haft ganska bra karaktär och motvilligt tackat Nej till ALLT!
Jag har satt upp små delmål. Och min nästa "fest" blir i början på November då vi får fin besök :)




Idag ska Fibbe hämta Theo, jisses va han skrek idag då jag lämnade honom.. Det är vidrigt att gå därifrån och speciellt när jag "bara" går hem, inte till ett jobb. Men så är läget och förhoppningsvis kan dessa tänder ge med sig snart, sömnen komma iordning och saker ställa sig till rätta. Tills vidare kämpar vi på.

Imorgon ska jag ha honom hemma hela dagen. Jag ska tvätta lite och städa här innan jag åker på jobb.
Jag och Johan ska hitta på något om pappsen kan lägga Theo här hemma. Och på Onsdagen kommer ju Mormor förbi en natt på väg till Stockholm, synd att inte jag är hemma då, men å andra sidan får ju Johan hjälp med dagis lämning och hämtning.


Theo fick en ursnygg, super bra overoll i ettårs present av Linus, igår hade vi manikäng här hemma ;)
Den kommer bli hur bra som helst i denna kyliga vinter. Dessutom innebär det ju att eftersom jag inte behövde betala den så kanske jag lyckas övertala herrn i huset om att köpa den där jackan ändå ;)








Norrländsk vinter är inte att leka med, så varma grejjer ska det vara och det är detta :)


Nu kommer socker suget sig smygande, fan fan fan.. Hur ska detta gå!?
Jag ska ta och lägga in en snus så nerverna lugnar sig.
Men först skicka in min beställning till Jotex, tack för tipset Tessan ;)


Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0