Fina Fina Theo



Melissa i Umeå, det var tur att alla där hade studier, annars fanns det nog risk att jag inte fixat mitt prov, har ingen vidare självdiciplin då det kommer till sånt där..



Igår var en ganska lång dag. Jag hämtade Theo och vi gick till Fyndlagret för att träffa Sandra och fynda lite :)
Fick med mig en hel del prylar hem som ska göras om.
Sen kom Johan och hämtade oss, vi åkte mot Ikea och sen Ica Maxi för att handla.. Klockan var 20.30 innan vi var hemma och då med en fullproppad bil. Jag fick inte på mig bältet ens..




Ny läslektyr då jag snart läst ut den sista i Läckbergs serie..




Fina juliga bakformar till Jul. Jag ska baka baka baka :)





Fortsätter envisas, nya orkideeér.. Dom här ska överleva!




Theo fick lite nya kläder. Gardiner till sovrummet kom med hem och lite annat smått..




Har en sol stråle här hemma och vi ska snart klä oss för Dagis där jag ska ha uppföljningssamtal.
Sen hem och fortsätta med tvätten som jag inte hann klart igår. Måla lite loppisfynd, fixa med vinterdäck och annat..

Idag fyller Carina 25 år :) Grattis till dig och hoppas du får en kalas dag! Vi får fira när rätt tillfälle kommer ;)
Johan arbetskompis ringde på morgonen och det enda han sa var "A, du, nu är det nog dags" så Johan hade inte fattat något först sen hade det klickat.. "Ja, ja men okej! Lycka till då.. vi ses om ett tag" Dom skulle till förlossningen och föda barn.. Jag låg och små log för mig själv, mysigt!

I eftermiddag ska vi ner på stan som det verkar. Sen får vi se om det inte blir för sent kanske vi hinner med en sväng ut till Farmor också :)


Ha en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0