Kreativt!

Fanny Gunnarsson det märks att syrran är hemma igen! Ordning och reda, haha ;)



Vet inte om jag ska detta som en komplimang? ;) Jag blir helt manisk så dagen har gått åt att fixa hemma.
Hann med super mycket under tiden Theo var på dagis.

*Städat förrådet (jisses vilken röra) och letat åt dom hyllor vi sökt.
*Letat åt viktiga papper
*Beställt dagis korten via internet
*Handlat
*Åkt och köpt färg
*Planerat

Ja iprincip allt utom att plugga. Men det kommer väl det rycket också..




Nu är min vilde hemma och vi har busat med granntanten i trappan. Hon är för go den gamlingen!


Jag hann läsa i Theos pärm som han har på dagis, och jag tycker det är så kul. Dom fotar och skriver om honom, så då och då kan jag öppna pärmen för att se bilder och läsa om hans olika upptåg.



Vi har så klart kollat lite barn tv här hemma..







Och busat som galningar.


Jag ska sätta igång med middagen snart. Theo sover som en stock i vagnen.
Ska lägga fram den braiga overolen och vinter prylar tills imorgon för nu är det verkligen kallt ute.
Dags att leta på ett nytt underställ till mig, det jag hade förra vintern bodde jag i..

Var och fixade färg, roller och penslar. Vad lärde jag mig av det? HANDLA ALDRIG MER PÅ FLUGGER FÄRG.
Det blev en aning dyrare än om jag handlat på något annat ställe.. Men jag var så stressad och redan då sen till dagis så jag fick ta det som erbjöds.
Vi har plockat fram Theos åkpåse, jag tycker den är lite tunn, men å andra sidan är den bra för den går att anväda under både hörst och vår också, så i vinter får vi stoppa den med filtar och annat mjukt :)

Jag hör att Theo vaknar nu, han pratar för fullt..


Dags för underhållning igen :)

Ha en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0