GooD NighT

Mina favoriter från sucasa.se Dom har så otroligt mycket fina prylar där :)













Där finns även en super häftig blogg som jag läser dagligen :)


Har surrat en stund med mamma och med Johan. Jag är ganska trött, och har trots min rastlöshet inte pluggat. Jag vill tro att jag kan det där redan ;)

Idag har jag lagt mobilen på avstånd, jag har nämligen försovit mig alla dagar här.. Inte alls så jag kommit sent, men inte heller vaknat av klockan, så imorgon gäller det.

Gruvar lite för bussen hem, men vill verkligen hem nu så det ska bli ganska skönt.
Regnet slår som en kulsruta mot fönstret och jag har gjort iordning med min tidning och plugg brevid sängen.
Funderar om jag ska försöka hinna hitta ett ställe där någon kan plocka mina ögonbryn innan jag åker imorgon eller om jag ska vänta tills jag kommer till Gävle, hon på Brynäs är överlägset bäst.





En sån här halskrage och mössa i samma "mönster" har Theo fått.



Nu är det dags. Hade jag varit hemma i all stress hade jag sovit för flera timmar sedan och det är just vad jag borde göra här med.




GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0