Framme



Så här slutar det när man lever med kvinnor :) Theo älskar hårborsten och skulle nog helst sova med den om han fick :) Bli sminkad och få hudkräm gillar han också.. Haha, tänk om pappan visste vad vi pysslar med när han inte är hemma :)




Vår nya soffa. Med fel ryggstöd. Det ska inte vara massa kuddar, utan fasta ryggstöd. Men dom kommer dom också, tidsnog.




Världens bästa grabb som busar ute :)




Varför envisas vissa med att köpa leksaker som låter? :) Detta piano inköpt av morfar blir jag snart galen på... :)




Jag har anlänt till Umeå. Träffade en kvinna från Nicaragua på bussen.
Hon pratade bara spanska så det blev lite kommunikations problem, men hon var iaf i Sverige,
skulle till Härnösand på möte med Sida för någon kvinnoorganisation. Hon hade en vän som skulle hjälpa henne
att maila mig på engelska, så vi bytte mail adresser. Hon ville höra mer om min tid i Nica och jag ville höra mer om hennes möte i Sverige, så det kan bli spännande.
Efter henne satte sig en ny kvinna brevid mig på bussen. Hon var från Luleå och jobbade som heltids politiker. Det visade sig att hon hade haft hand om vissa av placeringarna som vi har på jobbet. Det var spännande att prata med henne också. Så även om bussresan var lååång och ganska tråkig så var det ju givande ändå.

Väl framme hittade jag snabbt till Hotellet och gav mig genast ut på upptäckts färd, känner igen mig ganska mycket sen tiden då mamma bodde här och får jag tid över ska jag ta en promenad till Teg och se om jag kan hitta dit hon bodde förut :)

Det visade sig att jag har nära till lokalerna vi ska vara i imorgon och jag känner mig tok laddad. Har läst som en galning och tycker bara det blir mer och mer intressant. Vill börja jobba med detta på en gång, men det får ta sin tid. Ska bli spännande att komma igång imorgon iaf..





Tro om dom märker om det saknas en lampa från hotell rummet? Jag gillade den mycket iaf ;)






Ska avsluta kvällen med ett bad och mer litteratur.





Trots att det är lyxig här och allt känns kanon spännande kan jag inte låta bli att längta hem till mina favoriter.
Johan får i uppdrag att mms mig massa :) Och på onsdag är hemma och tar över rodet igen.


Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0