Prepare

Prepare heter den bok som hållt mig sällskap halva natten.
Jag kunde inte sova så jag kunde lika bra läsa.
Tre inatt lyckades jag känna mig någorlunda trött. Så typiskt när man väl har chansen att sova, men men..

Jag är klar för dagen och efter 16 ska jag möta upp Littan för ett glas vin som det verkar.
Ska bli hyper roligt! Jag bor ju granna med Oléarys, så kanske blir det en middagsbit också.

Klockan 10.00 börjar kursen. Jag har gott om tid.. Hade bett Johan att ringa och väcka mig och det fungerade utmärkt. Deras morgon hade gått kanon, dom hade varit på dagis före fröken, så han var ute i god tid. Sånt älskar jag. Får magsår av hans ofta annars ganska (sista minuten) stil. Glömmer aldrig under graviditeten, då jag ibland bad honom att inte följa med till MVC just för att jag blev så stressad av att vara där just på sekunden den avtalade tid vi hade ;) Jag har aldrig, kanske max 2 gånger varit sen i hans sällskap men alltid sterssad.. Haha




Nu till dagen.
Hotellfrukost och morgonprommis!
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0