God Natt..




Spännade kväll.
BUSBEVIS



Theos favorit lek är bli jagat, just för tillfället iaf. Han springer runt runt och skrattar.











Sen gick vi ut en stund. Har en jätte fint promenadpark alldeles brevid lägenheten som vi varit usla på att nyttja men ikväll var vi där en stund.






När vi kom in igen satte jag igång med att måla, det blev kanon bra. Nu ska det få torka under natten och imorgon ska jag måla det vita. Helt nytt bord och stolar för under 200 kronor, inte dålig! Dessutom fick vi det av mormor så jag har egentligen bara betalat färgen :)




Men att vi hade en trött kille här hemma ikväll gick inte att ta miste på.
Han somnade gott efter lite mystid med sin pappa.

Jag gruvar för att gå och sova. Jag har läst ut min bok :S Minns inte sist jag somnade utan en bok.
Imorgon ska jag plugga och packa. Vi åker när Johan kommer hem från jobb.

Ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0