En hyllning..



Vi har en styrka som många andra saknar.

Jag jobbar hemifrån 5 dygn i rad.
Så min sambo ska ha en Hyllning för att han låter mig göra detta.
Jobba hemifrån och lämna allt åt honom. Jag åker iväg på utbildningar och behöver mycket tid till att plugga, och det har aldrig varit något problem. För han är den bästa.
Han fixar dom jobbiga stunderna!
Jag är enormt tacksam för att jag får denna "tid" till att utvecklas och att jag får chansen att ta vara på denna otroliga möjlighet till ett jobb som jag verkligen trivs med. Att jag får denna möjlighet av min familj på alla nivåer gör mig oerhört tacksam även om jag kanske är kass på att visa detta.

Att jag skulle sitta med ett fast jobb och snart även en möjlighet att löneförhandla efter dessa utbildningar var det sista jag trodde för ett halv år sedan, då hade jag nästintill magsår när jag tänkte på vilken framtid jag hade att erbjuda Theo.
 Kalla det att halka på ett bananskal, att få det serverat, vad fan ni vill.. Men jag gör ett bra jobb och hade jag inte gjort det hade jag blivit sparkad som vilken annan anställd som helst. Självklart har det båda sina för-och nackdelar att vara anställd av sin egen pappa. Men för oss funkar det bra.

Jag har framtidsdrömmar som alla andra och jag vet att just det vi (min lilla familj) drömmer om kan bli sanna. Om vi ger oss tid att ta oss dit! Jag har en utbildning kvar, sen får vi se om fadern i huset tar sig för att omskola sig? ;) Vem vet!

Jag är nöjd!
Snart kommer jag kunna ge igen allt som jag fått under dessa år med dig. Och vi har MÅNGA berg och dalar kvar att bestiga, men vi ska fixa det också, som allt annat!

ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0