Ovärdeligt skratt.



Efter en tupplur vaknade Theo på ett strålande humör..

Det har varit en sjukt bra dag. Efter T






Vi har busat...




Vi har skrattat..




Busat..




Kämpat..



Funderat..




Och skrattat ännu mera..



Jag har verkligen världens bästa kille och jag är så glad att jag bestämde mig för att ha honom hemma.



Nu väntar vi hem pappa och Morfar.

Jag läste på en annan blogg; "Jag har inte ens skurit en pumpa detta år, hur dålig mamma är jag egentligen" Och jag kunde inte låta bli att skratta.. Jag har då inte en enda pumpa här hemma heller, inte ens en tanke på att fira denna (för mig) ganska överskattade helg. Kanske finns någon tanke på jobbet. Men jag är väl ingen dålig mamma för det? Och inte denne heller.. Haha..
Snacka om att ställa höga krav på sig själv.

Firar ni helgen? Hur? Smyckar ni era hem fullt med pumpor? ;)





Tills dess fortsätter vi att busa och skratta så magarna viker sig på oss..

Ha en fortsatt fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0