Galet trist dag.




Idag har kanske varit årets tråkigaste dag.
Jag och Theo gick till affären imorse, sen har inget annat hänt överhuvudtaget.
Tvätten så klart, och middag..
Johan har sovit på soffan hela dagen, och mår tack och lov bättre iaf.
Theo också för den delen. Han har inte visat ett tecken på hela dagen att han skulle varit sjuk, vi får se vart kvällen slutar.





Jag har mixtrat lite. Håller på med en adventsljusstake som jag köpt på loppis och sen målat, häromdagen köpte jag lite krims krams på Panduro som ska göra den fin förhoppningsvis.





Jag och Theo har haft kuddkrig och jag har gjort mitt bästa för att försöka underhålla/sysselsätta den numera OTROLIGT uppmärksamhets krävande lilla krabaten. :)




Vi har lyssnat lite musik i Mosters lurar :)




Snart dax att gå ner i tvätt stugan igen, fick tvätta alla Theos sängkläder idag igen, men den här gången snodde jag ingen annans tvätttid som tur var.




SneakPeak på vad dagen mer innefattat. Otroligt mycket mer krävande i år än förra året, men nu är det gjort.




Theo vill pussas hela tiden, och idag har han även bjudit mig på lunch, med hans egna stekspade och hink som han lagar i. Halva dagiset var hemma idag så det var inte bara här som det härjat..

Imorgon ska jag över till pappa och hämta mig pärm, har en del studier att ta ikapp. Och jag hoppas innerligt att jag verkligen inte blir sjuk. I vanliga fall om man är lite hängig brukar man kunna åka ändå och få ta den lugnare delen av passet, men i detta fall arbetar jag med Pelle som har ganska kraftig diabetes och jag skulle aldrig kunna ha på samvetet att han blir sjuk!
Får hålla tummarna helt enkelt. Som det känns just nu är jag frisk som en nötkärna.
Anders och Carina däremot åkte på sjukan :( Attans bakterier.


Ha en fin kväll. Vi ska fortsätta nöta soffan gissar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0